Search Site
producten
€ 0,00

BO FAQ

Op deze pagina zijn de antwoorden op de meest gestelde vragen te vinden. Mocht u een vraag hebben die hier niet tussen staat, neem dan contact met ons op.

 

Heeft BO ook een fysieke winkel welke ik kan bezoeken?
Bo Lifestyle heeft een winkel in Naaldwijk waar klanten worden ontvangen.  Een groot deel van het BO Mama, BO Baby en BO Kids assortiment is in de winkel te vinden. Voor informatie over openingstijden, adresgegevens en routeinformatie kunt u hier kijken.

 

Zijn de prijzen op jullie site vermeld incl. BTW?

Ja, al onze prijzen zijn incl. 21% BTW. Bij het afrekenen zie je het BTW-bedrag apart vermeld in je BO Shoppingbag.

 

Wat moet ik doen als mijn e-mailadres verandert?
Indien je e-mailadres wijzigt kun je dit eenvoudig aanpassen door in te loggen op je account en je contactgegevens aan te passen. Je kunt hier de mailgegevens aanpassen.

 

Wat ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Als je je wachtwoord bent vergeten kun je dit via de optie ‘wachtwoord vergeten’ opnieuw aanvragen. Indien je mailaccount niet meer werkt dan verzoeken wij je contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan per mail op klantenservice@bolifestyle.nl en of telefonisch op 0174-631764.

 

Wij zijn verhuisd, hoe geef ik mijn nieuwe adres door?

Je kunt door in te loggen op je account zelf het adres en factuuradres wijzigen. Log in met je e-mailadres en wachtwoord en kies voor de optie klantgegevens wijzigen.

 

Hoe kan ik mijzelf aanmelden als nieuwe klant?
Bij BO kun je direct lekker shoppen. Kies je artikelen en “leg” deze in je winkelwagen. Bij het volgen van de stappen en het afrekenen van je gekozen artikelen kom je vanzelf in het scherm waar je, je als klant kunt aanmelden. Volg de stappen voor het aanmaken van het account en reken je winkelwagen af. Je ontvangt een email van je aanmelding.

 

Kan ik ook een bestelling naar het buitenland laten versturen?
Ja, dat kan. Kies bij de betaalwijze voor verzenden naar Belgie, Luxemburg en Duitsland. Voor de betaling heb je een Ibannummer en/of Swiftcode/BICcode nodig. Het Ibannummer is NL59RABO0131018736 en de Swiftcode/BICcode is RABONL2U. Je kunt het orderbedrag overmaken naar rekeningnummer NL06RABO0312956770 t.n.v. BO Lifestyle Naaldwijk onder vermelding van het bestelnummer. Vermeld bij de betaling altijd je bestelnummer erbij, zodat we jouw betaling snel kunnen traceren. Je mag ook een betalingsbewijs / printscreen hiervan e-mailen naar klantenservice@bolifestyle.nl  dan kunnen we je bestelling sneller naar je toezenden.  

 

Kan het zijn dat mijn bestelde artikel toch niet op voorraad is?
Onze verkopen in de winkel worden verwerkt met de voorraad van onze webwinkel. Desondanks kan het zijn dat de online voorraad niet klopt. Voor de artikelen die niet direct op voorraad zijn, gelden andere levertijden. Deze levertijden ontvangt u via e-mail na plaatsing van uw bestelling.

* Door diefstal verdwijnt jaarlijks 2 tot 3% van onze artikelen onbetaald in vreemde tassen. Ondanks camerabeveiliging en andere maatregelen kunnen wij dit niet voorkomen.
* Leveringsfouten door leveranciers (er wordt minder geleverd dan ingekocht door BO Lifestyle of artikelen hebben defecten).
* Drukte aan de kassa. Als iemand artikelen in onze winkel in de hand heeft om af te rekenen dan kunnen wij niet deze artikelen in de winkel alsnog afnemen wanneer deze net als internetbestelling binnen komt. Daar is geen oplossing voor.
* Invoerfouten bij onze administratie. Wij verwerken jaarlijks duizenden artikelen in onze winkel en werken met collega's. Waar mensen werken worden soms fouten gemaakt. Dat kunnen wij helaas niet voorkomen.
* Soms kunnen wij een artikel gewoonweg niet vinden in onze winkel of in het magazijn. Met name een winkel is niet ingericht om artikelen te zoeken / vinden. Wij geven niet gauw op maar soms heeft het artikel zich te goed verstopt :)


Wij doen alles om te zorgen voor een maximaal zuiver online voorraad. Mocht het onverhoopt toch mis gaan dan betalen wij gegarandeerd binnen 5 werkdagen terug.

 

Hoe snel wordt mijn bestelling toegezonden?
Wij verzorgen de bestelling op werkdagen uiterlijk binnen 48 uur na ontvangst van de bevestiging van je betaling. Bestellingen waarvoor de betaling voor 14.00 uur 's middags door ons zijn ontvangen, worden nog uiterlijk de daarop volgende (werk)dag verzonden. Bij actieperioden geldt dat deze verwerkingstijd kan oplopen naar maximaal 72 uur. Meer informatie over verzenden en bezorgen kunt u hier vinden.

 

Wat te doen bij een klacht, hoe meld ik deze?
Wij doen er alles aan om een perfect product te leveren. Mocht een kledingstuk desondanks niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je op werkdagen (dinsdag - zaterdag) tussen 09.30 en 17.00 uur (en op maandag vanaf 13.00 uur)  telefonisch contact met ons opnemen of een e-mail sturen aan klantenservice@bolifestyle.nl of het onderstaande formulier in te vullen. Wij zullen per omgaande reageren met als maximum binnen drie werkdagen.


Wij zullen het probleem zo spoedig mogelijk in overleg met je oplossen. Teneinde de afhandeling van je klacht soepel te laten verlopen, verzoeken wij je onze aanwijzingen strikt op te volgen. Indien je een gebrek hebt getracht zelf te repareren/herstellen wordt je klacht ten allen tijden niet in behandeling genomen.


De kleding dient te worden gewassen volgens de wasvoorschriften in het kledingstuk. Indien je kiest of hebt gekozen voor een afwijkende wasmethode, zal je klacht te allen tijde ongegrond worden verklaard. Als de klacht niets met de voorgeschreven wasvoorschriften te maken heeft, dan wordt deze ten alle tijden in behandeling genomen.


Ook voor algemene klachten, klachten over de website, klachten over de levering en/of klachten over de voorwaarden kun je bij de klantenservice terecht. Heb je je klacht aan ons kenbaar gemaakt en mocht je niet tevreden zijn over een geboden oplossing, dan stellen we het erg op prijs een e-mail van je te mogen ontvangen met de beschrijving van je klacht. Daarna bekijken we wat er precies is misgegaan en of er een oplossing mogelijk is. Stuur je e-mail naar: klantenservice@bolifestyle.nl.

 

Meten jullie kleding op?
Wij geven de maatvoering op van de fabrikant via onze webwinkel. Helaas kunnen we de kleding niet per item opmeten. Wij ontvangen veel verzoeken hiertoe maar het is voor ons te tijdrovend om deze allemaal te beantwoorden. De verwerking zou tot hogere kosten leiden en we willen de prijzen marktconform houden.

 

Ik heb gekozen voor ‘afhalen in Naaldwijk'. Kan ik mijn bestelling dezelfde dag nog ophalen?
Of je je bestelling dezelfde dag nog kunt afhalen, hangt af van je betaalwijze. Heb je betaalt met IDEAL of PayPal en is het bedrag is direct op onze rekening gestort, dan kun je het afhalen. Kies je voor vooruitbetalen, dan kan het soms wat langer duren, voordat wij de betaling hebben ontvangen. Neem in dat geval een bewijs van betaling mee naar de winkel, zodat je de artikelen mee kan nemen. Je ontvangt van ons altijd een e-mail, zodra we de betaling binnen hebben en dat de artikelen voor je gereserveerd zijn. Neem een uitdraai van deze e-mail mee naar onze winkel, zodat je de goederen kunt ophalen. 


Hoe kan ik artikelen ruilen?
Mocht er onverhoopt een artikelen tussen zitten dat niet geheel aan je verwachtingen voldoet dan kan deze geruild worden. Hier gelden wel een aantal voorwaarden voor.

 

Waarom moet ik de portokosten van de nieuwe bestelling betalen voor een artikel dat ik omruil?
De verzendkosten van de nieuwe bestelling zijn inderdaad voor rekening van de klant. Gezien de retourkosten die voor rekening komen van BO Lifestyle zijn de verzendkosten bij een nieuwe bestelling voor rekening van de klant. Wij snappen dat het niet prettig is dat deze kosten voor uw rekening komen echter wij kunnen ons, vanwege de marges op de kleding, het niet permitteren om deze kosten voor onze rekening te nemen. Dit zou leiden tot teveel ‘retourbestellingen’ met als gevolg dat wij kleding te lang kwijt zijn en dus niet verkoopbaar meer is.

 

Hoe kan ik een tegoedbon gebruiken op de website?
Om een tegoedbon te gebruiken moet je eerst iets bestellen. In het winkelmandje kan je dan de verkregen kortingscode invoeren. Het tegoed van de waardebon zal vervolgens op het totaalbedrag van je bestelling in mindering worden gebracht. Mocht je een tegoed over houden, dan zal dat tegoed als restbedrag worden teruggeschreven op de waardebon. Bij een volgende bestelling maak je dan het restbedrag op door het invoeren van dezelfde code. Indien de waarde van de bestelling groter is dan het tegoed van de waardebon, kun je voor het resterende bedrag een andere betaalwijze kiezen.

 

Ik ben de e-mail met de code van mijn waardebon kwijt, wat nu?
Het is erg belangrijk de waardeboncode goed te bewaren. Omdat deze code niet gekoppeld is aan je account (omdat deze bonnen voornamelijk als cadeau worden gebruikt), is de waardeboncode het enige wat u recht geeft op het bijbehorende bedrag. Wel kunt u het bedrag in meerdere bestellingen opmaken. U hoeft de bon dus niet in een bestelling te gebruiken.

 

Ik spaar ook punten in jullie winkel in Naaldwijk, kan dit gekoppeld worden?
Nee, helaas is dit niet mogelijk. Het spaarsysteem in de winkel in Naaldwijk is helaas niet te koppelen aan het online sparen. Voordeel van online aankopen is dat deze altijd geldig blijven. Het maakt niet uit hoelang je er over doet je spaarkaart te vullen.

 

Kan ik ook een cadeaubon bij jullie bestellen?
Ja, je kunt een BO Kadobon bij ons bestellen. Je kiest onder de categorie BO Kado voor BO Kadobon de bon met de waarde naar keuze. Hierbij zijn diverse waarden mogelijk, voor iedere gelegenheid een bijpassende bon. Nadat je een keuze hebt gemaakt geef je het aantal in en klik je op ‘bestel’, net als bij een regulier product.

 

Ik heb een BO Kadobon ontvangen, hoe kan ik deze inwisselen?
Degene die jou de BO Kadobon heeft gegeven heeft bij de bevestiging van je bestelling een unieke code ontvangen. Deze code heb je nodig om je BO Kadobon te kunnen verzilveren. Bij het bestellen via de webwinkel kun je deze code als kortingscode opvoeren ter betaling. Een eventueel restant bedrag blijft aan het bon-nummer gekoppeld en kan gebruikt worden bij toekomstige bestellingen.

 

Is de online BO Kadobon ook in jullie winkel in Naaldwijk inwisselbaar?
Nee, de BO Kadobon die online is aangekocht, kan alleen online ingewisseld worden en niet in de winkel in Naaldwijk.

 

Ik ben de code van de BO Kadobon kwijt, kan ik deze dan nog verzilveren?
Bij het verlies van deze code is het openstaande bedrag helaas niet meer invorderbaar.