Search Site
producten
€ 0,00

BO Bestelinfo

Tijdens het doorzoeken en verkennen van de site blijven de artikelen die je in het winkelmandje hebt geplaatst zichtbaar zodat je altijd kunt zien wat je besteld hebt. Het winkelmandje kun je altijd bijwerken en aanpassen. Indien je bestelling compleet is kun je middels ‘afrekenen’ je bestelling (definitief) plaatsen.

 

Bij het plaatsen van een bestelling geldt dat je een account (met wachtwoord) dient aan te maken. Hiervoor vul je naam, adres en contactgegevens in het daartoe bestemde online formulier, in. Bestaande klanten kunnen inloggen met het e-mailadres en het verkregen wachtwoord. Kies vervolgens de gewenste leveringswijze en betaalmethode.


Betaling

De prijzen worden altijd weergegeven incl. BTW. Bij BO vinden we het belangrijk dat je met plezier winkelt in een veilige betaalomgeving. Omdat IDEAL en PayPal veilige, bekende en vertrouwde systemen zijn, hebben we ervoor gekozen deze als belangrijkste betaalmethodes te gebruiken. Daarnaast kun je ook kiezen voor vooruitbetalen door op een door jou gekozen moment de betaling te doen. Je moet hierbij wel rekening houden dat het langer kan duren voordat we de betaling binnen hebben en dat het dus wat langer duurt, voordat we je bestelling kunnen opsturen. We reserveren de artikelen voor je 72 uur na je bestelling. Is de betaling dan niet binnen, dan wordt de order geannuleerd. Voor betalingen vanuit het buitenland heb je doorgaans een IBANnummer, NL06RABO031295677 nodig. 

Meer informatie over betaalmethoden


Bezorging

Wanneer je een bestelling via onze website hebt geplaatst, wordt deze op de door jou aangegeven wijze bij je bezorgd. Op deze pagina vind je alle informatie omtrent onze 48-uurs levering, de diverse bezorgwijzen en de eventuele bezorgkosten.

Meer informatie over bezorgen


Ruilen en Retourneren

Mocht er onverhoopt een of meerdere artikelen tussen je bestelling zitten welke niet geheel aan je verwachtingen voldoen dan kunnen deze geruild worden. Hier geldt wel een aantal voorwaarden voor.

Voorwaarden ruilen/retourneren


Uitverkocht?

Indien je het gewenste artikel niet kunt vinden en/of op de pagina’s tref je aan dat het artikel is uitverkocht dan verzoek wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Wij kunnen het artikel voor je (indien mogelijk) nabestellen. Wij informeren je wanneer het artikel beschikbaar is zodat we het kunnen toesturen.