Klachten en Garantie


Wat te doen bij een klacht, hoe meld ik deze?

Wij doen er alles aan om een zo goed mogelijk product te leveren. Mocht een artikel desondanks niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je tijdens onze openingstijden contact opnemen (0174-631764) of een e-mail sturen aan klantenservice@bolifestyle.nl. We zullen binnen 8 dagen reactie geven op de klacht en met een passende oplossing komen.

Om deze afhandeling van de klacht soepel te laten verlopen, verzoeken wij je onze aanwijzingen strikt op te volgen. Indien je een gebrek hebt getracht zelf te repareren/herstellen wordt je klacht ten allen tijden niet in behandeling genomen.

De kleding dient te worden gewassen volgens de wasvoorschriften in het kledingstuk. Indien je kiest of hebt gekozen voor een afwijkende wasmethode, zal je klacht te allen tijde ongegrond worden verklaard. Als de klacht niets met de voorgeschreven wasvoorschriften te maken heeft, dan wordt deze ten alle tijden in behandeling genomen.

Ook voor algemene klachten, vragen met betrekking tot (fabrieks- en of wettelijke) garantie van een product/aankoop, klachten over de website, klachten over de levering en/of klachten over de voorwaarden kun je bij de klantenservice terecht. Heb je je klacht aan ons kenbaar gemaakt en mocht je niet tevreden zijn over een geboden oplossing, dan stellen we het erg op prijs een e-mail van je te mogen ontvangen met de beschrijving van je klacht. Daarna bekijken we wat er precies is misgegaan en of er een oplossing alsnog mogelijk is. Je mag je email sturen naar: klantenservice@bolifestyle.nl. Nogmaals, we willen er ten aller tijden naar streven om samen met de klant binnen 8 dagen een gepaste oplossing te vinden.

Mocht u niet tevreden zijn met de oplossing welke is aangeboden verwijzen wij u naar de website van de geschillencommissie, www.sgc.nl

Garantie 

Op de verkopen in onze winkele & webshop is 'n wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Uiteraard hanteren wij ook de fabrieks/leveranciers garantie. De fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke rechten van de consument. Mocht er iets niet goed zijn met het artikelen, zullen wij dit ook opnemen met de leverancier.

Mocht een product niet goed zijn, of niet aan je verwachtingen voldoen, neem contact met ons op. Het wil niet zeggen, als wij de klacht nog niet hebben gehoord, dat deze niet bekend is bij de leverancier. Twijfel niet, en neem contact op of loop even binnen.