Bestellen en betaalmethoden


Bestellen bij BO Lifestyle

Het online bestellen bij BO Lifestyle is eenvoudig. Ga op zoek naar een product door het gebruiken van de zoekbalk of te werken via de filters. Zodra je het gewenste product hebt gevonden kan je de keuze maken om verder te winkelen of af te rekenen.

Het scherm van de winkelwagen geeft weer welke artikelen je hebt besteld, de eventuele korting die eraf gaat en het totaalbedrag (incl. BTW). Mocht je gebruik willen maken van een kortingscode, kan dit in dit scherm. Zodra je akkoord bent met de bestelling, je verzendmethode hebt aangeklikt, klik je op bestelling afronden. Tijdens de volgende stap kan je de keuze maken tussen registeren als gast of een account aanmaken. Maak een keuze hierin en ga dan verder. Geef in het volgende scherm aan de voorkeur van verzenden. Klik op Volgende Stap. Kies vervolgens de gewenste betaalmethode, betaal de bestelling, waarna je een bevestiging per mail zult ontvangen, zodra de betaling gereed is. Tijdens het bestelproces kan je de bestelling altijd nog wijzigen of annuleren. Zodra de betaalmethode in beeld verschijnt, wordt de bestelling definitief. Mochten er vragen zijn omtrent de bestelling mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice op klantenservice@bolifestyle.nl of bellen naar  0174-631764.

De online betaalmethoden van BO Lifestyle zijn:
  • IDEAL (geen kosten aan verbonden)
  • Mastercard (geen kosten aan verbonden)
  • Paypal
  • Rembours (de kosten hiervan zijn € 18,50 voor de ontvanger en moeten afgerekend worden bij rembours. Dit kan contact of per pin)

In onze winkel kunt u betalen met:

  • Pin
  • Contant

Mochten er vragen zijn rondom uw betaling kunt u contact opnemen met ons op telefoonnummer 0174-631764 of per mail klantenservice@bolifestyle.nl.